Szukasz nowej pracy?
Przymierzasz się właśnie do postawienia swoich pierwszych kroków na drodze kariery zawodowej? Po wieloletnim zatrudnieniu w jednej firmie obawiasz się, że nie jesteś już na bieżąco z regułami rządzącymi współczesnym, dynamicznym rynkiem pracy?
Rekruterzy, odpowiedzialni za dobór pracowników, posługują się różnymi narzędziami, które z perspektywy kandydatów mogą wydawać się niezrozumiałe lub niepotrzebne. Znajomość tych narzędzi i zagłębienie się w sam proces selekcji pracowników pozwoli Ci lepiej przygotować się na spotkania rekrutacyjne oraz zwiększy Twoje szanse na szybkie rozpoczęcie pracy w miejscu zgodnym z wyznaczoną ścieżką kariery. Gruntowne przygotowanie pozwoli Ci wykazać się podczas prawdziwego spotkania rekrutacyjnego pewnością siebie. Uzyskany dzięki naszemu coachingowi spokój będzie najlepszą gwarancją Twojego sukcesu!
Tematyka spotkań - coachingów:
1. Dokumenty aplikacyjne: podczas spotkania omówiane są zasady tworzenia CV. Nasi trenerzy podają szereg wskazówek dotyczących innych dokumentów (poza CV), o które warto zadbać podczas rekrutacji. Jeśli Klient ma przygotowane CV praca opiera się o ten dokument i skoncentrowana jest wokół jego poprawy, tak aby wyróżnic się wśród innych kandydatów.
2. Rozmowa rekrutacyjna A: coaching z zakresu rozmów kwalifikacyjnych. Omówiamy sposoby przygotowania się do rozmowy, przećwiczycie odpowiadanie na typowe pytania rekruterów (tzw. pytania „ z haczykiem”) oraz na pytania w stylu wywiadu behawioralnego. Na tym spotkaniu podejmiemy kwestie mowy ciała podczas rozmowy, samooceny, umiejętności przyjmowania komplementów i przedstawiania siebie w korzystnym świetle. To czas na budowanie świadomości swoich kompetencji oraz naukę umiejętnego „sprzedawania” siebie. Porozmawiamy też o budowaniu wizerunku (też o ubiorze). Jeśli klient jest zaintersowany konkretnym ogłoszeniem/ firmą rozmowa polegać może na przygotowaniu go do konkretnej rekrutacji.
3. Rozmowa rekrutacyjna B: Klient przychodzi na symulowaną rozmowę kwalifikacyjną, na której, od pierwszej minuty, nasi trenerzy wcielają się w rolę rekruterów. Po przeprowadzeniu rozmowy omawiane są zalety i wady prezentacji siebie Klienta.
4. Przygotowanie do zadań rekrutacyjnych: przekazujemy informacje o najczęściej spotykanych rodzajach zadań AC i sposobów zachowania, które są w nich najwyżej punktowane. Omawiane są również testy, z jakimi można spotkać się podczas rekrutacji. Nasi trenerzy wskazują, jak bada się najczęściej kompetencje pożądane na wybranych stanowiskach.
Klient może wybrać cały pakiet spotkań lub też zdecydować się na część z nich (np. mając zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną odbyć spotkanie rekrutacyjne A i B). Istnieje możliwość elastycznego dopasowania oferty do potrzeb klientów.